Xopero
Copia de Seguretat i recuperació
Còpia de seguretat simple, emmagatzematge de confiança i fàcil recuperació.
Xopero és el fabricant líder de solucions de còpies de seguretat a Europa.
Proporciona eines professionals per a còpies de seguretat completes i informació crítica de les empreses.
Els clients de Xopero procedeixen de molts sectors diferents: pimes, administracions públiques, banca i finances, educació, sanitat, telecomunicacions i informàtica.
Les següents solucions de Xopero estan disponibles a mitjançant de l’aliança tecnològica de ESET:
– Xopero Cloud
– Xopero QNAP Appliance
– Xopero Còpia de seguretat & Restore
Xopero Cloud
Xopero Cloud és una nova generació de solucions de còpies de seguretat en el núvol que combina la seguretat corporativa i la ràpida recuperació per a mantenir la teva informació segura i accessible en tot moment.
Aquesta solució de còpies de seguretat avançada per a equips, servidors i entorns virtuals ofereix protecció exhaustiva de la informació: des d’un únic ordinador o telèfon intel·ligent fins a servidors, bases de dades, comptes de correu i màquines virtuals

Protecció de la informació en equips
Xopero garanteix la protecció total contra la pèrdua d’arxius crítics i documents corporatius emmagatzemats en equips i portàtils. Aquest programa garanteix la recuperació de la informació i l’absència d’interrupcions del servei en dispositius
Copia de seguretat de Servidors
En cas d’una caiguda temporal o d’una avaria pots recuperar fàcilment el sistema per a treballar fent una còpia de seguretat d’un servidor Windows. Xopero també permet realitzar còpies de seguretat i restaurar arxius, bases de dades, bústies de correu electrònic, aplicacions, programes o entorns virtuals (MS SQL, MySQL, PostgreSQL, MS Exchange, MS Outlook, Firebird, Hyper V), unitats de xarxa i de l’estat del sistema
Fàcil d’instal·lar
El procés d’instal·lació és simple i molt ràpid. Cal nomes uns clics per a implementar Xopero en qualsevol infraestructura del client.
Administració remota o centralit-zada
Xopero compta amb una aplicació per a l’administració centralitzada, que permet el control total, i una altra per a la configuració remota i el monitoratge de tots els processos per a la creació de la còpia de seguretat.
Ràpit i Eficaç
Funcions afegides del procés d’enviament d’informació com la de duplicacion de dades, les operacions multifil, la compressió i l’historial de versions permeten augmentar la velocitat i eficiència de la còpia de seguretat adaptant-se a les necessitats de l’empresa.
Recuperació Arrel
Xopero permet una ràpida recuperació de tot l’entorn del sistema, no sols de la informació sinó també del sistema, en un servidor antic o nou
Sincronització Xifrada
Amb Briefcase tindràs una sincronització xifrada i una col·laboració segura de la informació. Trobaràs exactament el mateix conjunt de documents en cada dispositiu, fortament protegits
Versións i Retencions
Els usuaris poden tornar fàcilment a la versió prèvia de l’arxiu. També poden optimitzar l’espai d’emmagatzematge de la informació gràcies a la característica de retenció.
Dades Xifrades
Xifra les dades abans d’enviar-los amb l’algorisme irrompible AES 256 i compta amb l’opció de seleccionar una clau de xifrat única per a un usuari en particular. Tot això proporciona el més alt nivell de seguretat i confidencialitat de la informació.
Copies de seguretat programades
Els usuaris poden determinar el millor moment per a executar el procés de còpia de seguretat i la freqüència amb la qual volen realitzar-la.
Proveeix serveis Cloud Computing sense disposar d'infraestructura pròpia
- Distribueix el teu propi “pool” de recursos per a la creació de servidors virtuals.
- Crea i publica servidors en qüestió de minuts.
- Integració amb serveis de xarxa.
- Infraestructura redundada.
Pagament per ús, control de recursos
- Sense desemborsament inicial.
- Control sobre els recursos contractats.
- Control sobre els recursos assigna
En packs i amb una àgil escalabilitat per a créixer a la teva mesura
- Molt fàcil de comercialitzar.
- Solucions a mesura per a cada tipus de client.
- Tecnologia sempre actualitzada.
- Accessible des de qualsevol dispositiu i lloc.
Facilita al màxim la gestió
- Interface molt fàcil d’usar.
- Gestió integral del CPD.
- Gestió integral del Firewall.
- Gestió d’IP’.
Solucions Híbrides sense cost afegit
- Permet hibridar entre el teu propi CPD i les instal·lacions “on premise” de qualsevol empresa.
- Permet donar serveis addicionals que són altament costosos amb altres solucions en Cloud.